piątek, 8 lutego 2013

Jabłkowy sernik? Sernik w jabłku? Szybkie śniadanie z pewnością!

Sesja zaliczona, oceny lepsze niż te w liceum.
I nawet mogę powiedzieć, że jestem z siebie dumna.
Czyżby perfekcjonizm?

DSC_0012
Ferie?
A co to są ferie?
Bieganie wokół stolików?
Podawanie wina, drinków, naleśników, pierogów, sałatek, zupek i innych serniczków?


DSC_0002

I co z tego, że nie mam wolnego?
Ja to lubię.
Nie umiem zająć się sama sobą, nie umiem spędzać dnia w domu.
Zdecydowanie wolę pracować, obcować z ludźmi.

Obiady jedzone w pracy więc jedyne, co przygotowuje ostatnio w domu to śniadania.
Dziś przepis na szybkie, pyszne i sycące śniadanie, chyba jedno z moich ulubionych.
Koniecznie z masłem orzechowym w środku i podane z przepysznym kremem ciasteczkowym!

To kolejny przepis na szybkie śniadanie, które przygotowuje się gdy my bierzemy prysznic.
A pieczony serek wiejski to ostatnio moje najsmaczniejsze odkrycie! :)

DSC_0007

Orzechowy wiejski sernik w jabłku

Składniki na jedną porcję:

jedno duże jabłko

- 150 g serka wiejskiego
- 30 g serka sernikowego
- 20 g otrębów
- szczypta cynamonu
- łyżka masła orzechowego

Wykonanie:

Jabłko dokładnie myjemy, odkrawamy górę i za pomocą łyżeczki wydrążamy gniazdo nasienne oraz część środka tak, aby powstała dość duża dziura.

W miseczce serki mieszamy z otrębami, dodajemy cynamon.
Boki i dół jabłka dokładnie smarujemy masłem orzechowym i wkładamy nadzienie z serka.
Całe jabłko zawijamy w folię aluminiową i wkładamy do piekarnika. 
Gdy temperatura piekarnika dojdzie do ok. 230 stopni delikatnie sprawdzamy, czy jabłko jest już odpowiednio miękkie.
Wyjmujemy z piekarnika, odwijamy z folii, układamy na talerzyku.
Po delikatnym ostygnięciu podajemy z ulubionymi dodatkami, u mnie z kremem ciasteczkowym, cytrusami i jogurtem.

SMACZNEGO!

16 komentarzy:

  1. to jest super pomysł , i z masłem orzechowym <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę takiego pysznego śniadania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za serkiem wiejskim, ale w wydaniu pieczonym skusiłabym się bez wahania;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale narobiłaś mi ochoty na takie cudowne jabłuszko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pomysł na śniadanie. A napisałaś, że jesz niezdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam serek wiejski na śniadanie :) To dla mnie zupełnie nowa jego odsłona :) Na pewno spróbuję :) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zaliczenia sesji, ja już powoli zapominam jak to było ;). A śniadanie wygląda pysznie, sama bym zjadła rano tak pyszne jabłko, pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak właśnie sobie dzisiaj o Tobie pomyślałam :) Cieszę się, że sesja zaliczona i to jeszcze z takimi wynikami :) Chętnie zjadłabym takie jabłuszko :) A jeśli chodzi o nuggetsy - spróbuj koniecznie, naprawdę warto! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam jabłka w każdej postaci, a to Twoje wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zainspirowałas mnie :) musze zrobić coś pieczonego z jabłek! pomysł z sernikiem jest b.oryginalny

    OdpowiedzUsuń
  11. O jeny, to muszę spróbować takiego cuda

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze mam na niego ochotę ale zawsze nie chce mi się włączać piekarnika :D

    OdpowiedzUsuń