poniedziałek, 17 czerwca 2013

Dziś to mój dzień. Dziś mogę być egoistką!

Świętuję dziś.
21.
Jak to dużo.
A jednak to dopiero początek.
Początek czegoś wielkiego, czegoś mojego.

DSC_0052

Mam w głowie dwa życzenia, dwa najważniejsze.
I nic więcej mi w życiu nie potrzeba.
Trzymam za nie kciuki.
Zwłaszcza dziś, zdmuchując trzeci raz (!) świeczki.
Oby im więcej świeczek tym większa szansa na realizację.
Wierzę w to!

DSC_0033

A dziś będę dla siebie najważniejsza.
I jutro też... a nawet pojutrze! :)

A w międzyczasie dodaję coś, czym, mam nadzieje, uda mi się pochwalić jutro.
Wieczorem świętujemy, oby się wszystko udało :)

DSC_0005

10 komentarzy:

  1. Wszystiego najlepszego kochana :) trzymam również kciuki za Twoje życzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. www.anielskieprzysmaki.pl-sto lat.Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego ,dużooo zdrówka i mnóstwo uśmiechu i radości ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego cudownego! Oby Twoje życzenia się spełniły, a ja dokładam od siebie mnóstwo radości z nawet małych gestów, wspaniałych ludzi na Twojej drodze, mnóstwa pysznych smaków do odkrycia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń! Cudowna wieżyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak nie powiesz na głos życzenia to musi się spełnić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę spóźnione, ale - wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego co najlepsze! Powodzenia w życiu i co tu dużo pisać szczęścia! :)
    PS Czekam na kolejny wpis bo widać, że szykuje się cudo. ;)

    OdpowiedzUsuń